1. Geen invalide parkeerplaatsen! Bij gesprek met manager wordt gezegd.. 'kunnen wij niks aan doen' De oprijlaan voor rolstoelgebruikers is zo smal dat je met een elektrische rolstoel de bocht niet eens kunt maken!! Slecht hoor.. Dan het eten.. Alleen maar lauw, nog niet eens aan wokken toe gekomen want met 3 personen die wokken is het niet leuk meer om 15 wachtenden voor je te hebben.. Een echte vreetschuur waar de ikea dr niks bij is. Zelfs daar is het nog netter en beter georganiseerd!

En dan die knipperende neonverlichting aan de muur.. Mensen met epilepsie of autisme zouden hier helemaal gek van worden. Dit is toch geen sfeer meer?

Waarom die verhuizing naar het grote gebouw? Voorheen gingen we graag in het stadion eten, toen was alles perfect, maar nu? Voor ons de eerste en direct de laatste keer!

1,5