1. Hey elzeman, je lult uit je nek!

Geweldig lekker gegeten, ik weet niet waar hij het vandaan haalt, maar het was simpelweg verrukkelijk.

Je moest uitkijken dat je je mond niet verbrandde, dus dat lauw is flauwekul, het opwarmen is ook lulkoek!

Vooraf de eendenborstfilet genomen en mijn man de rundercarpaccio. Was erg smakelijk.

Voor het hoofdgerecht hebben wij gekozen voor de lamsfilet met honing-tijmsaus, was ook gewoon echt lekker, de saus was niet te zoet, niet te flauw, gewoonweg goed. Daarbij werden aardappelpartjes en 3 soorten groenten geserveerd, ook dit paste er goed bij. De smaak combinaties waren echt goed tegen elkaar afgewogen.

Het dessert was ook echt lekker, gekozen voor het Grand dessertje, ja ik weet het, de naam is tegenstrijdig, maar het klopte wel, van alles wat, fruit, ijs en nog een verrassing, maar ook echt geweldig!

Absoluut de moeite waard om te gaan eten en de sfeer: romantisch bij kaarslicht dineren met toepasselijke muziek. Wanneer je alleen maar van hedendaagse muziek houdt, moet je hier niet naartoe gaan, er wordt geen rock en pop gedraaid, maar gewoon lekker romantisch.

Het personeel: lekker vrolijk, enthousiast en in voor een lolletje.

De service: wordt afgestemd op de klanten, ze zien aan de mensen of ze behoefte hebben aan informatie en komen niet te vaak vragen of alles naar wens is, gewoon precies goed.

Prijs/kwaliteit: Goed, voor €27,50 een 3-gangen diner, let wel hoe meer je erbij drinkt, hoe hoger de rekening, maar dat is in de meeste restaurants.

Al met al een geweldige avond gehad, wij gaan zeker nog een keer (of meer) terug.