Op dit adres zit nu: Rodeo

1. We kregen een mail over de dinerdagen en hebben toen besloten om bij Flinstering te gaan eten. Op internet werd het goed gewaardeerd en we waren er zelf nog nooit geweest. Bij binnenkomst werden we naar onze tafel begeleid maar we werden pas na 20 minuten geholpen. Het voorgerecht volgde 35 minuten later. Op het hoofdgerecht moesten we zelfs 40 minuten wachten. Het toetje stond al klaar in de koeling waarschijnlijk want dat hadden we na ons hoofdgerecht binnen 5 minuten. Al met al duurde het voor ons veel te lang, zeker gezien het feit dat het restaurant niet vol zat. Het eten was daarentegen wel erg lekker alleen niet zoveel, waarschijnlijk omdat we maar 25 euro p.p. hoefden te betalen. Voor het bijgerecht friet moesten we 4,50 euro betalen maar de frietjes waren niet gaar en er zat bijna geen mayonaise bij. De service kon beter, de bediening had door dat we niet erg blij waren met de lange wachttijd. Het decor is mooi maar ook een beetje kaal.
    Aan het einde van de avond waren wij weer een ervaring rijker maar we hebben wel besloten om niet meer terug te komen, vooral dankzij de lange wachttijden.

5,9