Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. We hadden via een groupon actie meegedaan. Bij het reserveren werd verteld dat we alleen om 6 uur konden eten of na half 8. Toen ons programma maar omgegooid en om 6 uur gegaan met daarna een bioscoop om 8 uur gereserveerd. We kregen om half 7 het voorgerecht. De ober gevraagd of we uiterlijk kwart voor 8 konden vertrekken, maar dat zou geen enkel probleem zijn. Toen om kwart over 7 nog maar eens gevraagd, want we hadden het hoofdgerecht nog steeds niet. Half 8 kregen we dan eindelijk ons hoofdgerecht, met de mededeling dat we anders misschien koffie als nagerecht zouden willen?????
    Dit hoofdgerecht snel naar binnen gewerkt en het nagerecht 10 minuten later voor helft laten staan.
    Daarnaast ontbraken de frites en groenten bij het hoofdgerecht, die we pas kregen toen het hoofdgerecht al bijna op was en werd ons ook nog 2 mandjes stokbrood in rekening gebracht terwijl we er maar 1 hadden gehad. Hierover hebben we geen tijd gehad om over te reclameren en hebben dit betaald, maar geen fooi achtergelaten.
    Als je mee wilt doen met dit soort acties en de gasten reserveren netjes vooraf, moet je wel voldoende capaciteiten hebben om het te realiseren en niet ook nog eens de suggestie wekken dat je in 2 sessies de avond op wilt vullen met zoveel mogelijk gasten, terwijl je dit niet aankunt. Jammer van ons etentje.

5,3