Op dit adres zit nu: Wereldsmaken

1. Gisteravond was mijn 3e keer, en ook zeker de laatste keer. Wij hadden een reservering staan, helaas door omstandigheden hebben enkele mensen af moeten zeggen. Bij binnenkomst is het al een zootje ongeregeld, er is geen rij, iedereen staat door mekaar. Er staan 5 mensen achter de balie, maar alleen 1 persoon kan je helpen, de rest staat er voor de sier.
    Voor een overvolle tent kan ik het me voorstellen, maar de zaak was nog lang niet vol. Het is maar omdat ik met gezelschap was, anders was ik meteen weggegaan. Je kunt niet apart betalen, alles in 1x betalen. En dan moet de avond nog beginnen.

Decoratie ziet er goed uit. Vol-op vreetschuur effect. Mensen rennen door mekaar alsof ze bang zijn dat het eten niet wordt aangevuld. Veel etensresten op de grond, pas op kan glad zijn. Bij volle tafel van 10 borden wordt dit opgemerkt en opgeruimd. Veel keus, voor ieder wat wils, gebrek aan kwaliteit. Echter was dit de druppel, bij deze heb ik voor mezelf besloten om niet meer bij een 'all you can eat' te gaan eten. Je gaat niet voor de service, sfeer, gezelligheid, kwaliteit, versheid. Je gaat alleen voor de kwantiteit, ik ga dus niet meer.

Wij en ons gezelschap gaat hier niet meer naar toe.

2,9