Op dit adres zit nu: Boca Grande

1. R. Beekmans

Fiasco Espanola

Afgelopen week 'genoten' van het tapas (on)beperkt eten bij Si Senor in Eindhoven.
    Het enige goede aan deze avond was dat het bedienend personeel zich erg druk maakte over dat het eten zo lang duurde. We hebben veel moeten wachten, wachten en nog eens wachten. Na twee uur binnen kwam eindelijk ons tweede rondje er aan. We dachten dus dat we hierna al klaar waren met eten maar gelukkig was dit niet zo.

Het eten dat geserveerd was, was warm en goed gebakken alleen de smaken stonden ons niet zo aan. Veel vette gerechten, de zoete gevulde pepers leken recht uit de emmer met olie te komen. Als oud-medewerker van een groothandel herkende ik veel van onze standaard producten. Erg jammer dat hier niets mee gedaan werd. Het toppunt van een minder fijne avond was de tortilla. Ofwel ei aangekoekt in een bakje. Veel te zout en verder kon je zien dat het ei en aardappel was. We hebben dit lekker laten staan.

Bij binnenkomst wordt beloofd voor 19.50 te kunnen eten. Wil je echter de betere producten (lam, ossenhaas, gamba etc.) moet hier voor worden bijbetaald. Uiteindelijk betaalde we ruim 24 euro p.p. zonder een dessert te hebben gehad.

Dikke duim voor de vriendelijke bediening, maar daar kan een restaurant niet op draaien. Ze zullen ons niet meer hoeven te helpen!!

R. Beekmans

Vorige recensies van R. Beekmans

• Fam. Kalfsen

Afgelopen donderdag gaan eten bij Si Senor op de Dommelstraat.

Prima ervaring, onbeperkt eten voor 19,50. Voor de kinderen hoefde we niet zo veel te betalen.

Aardige jongeman in de bediening en goede manager, ze waren goed op elkaar ingewerkt. We hebben niet één keer hoeven vragen voor drinken en ons lijstje voor het eten werd snel opgehaald. Prima bediening en erg vriendelijk.

Het eten was ook prima, geen hoogstandjes maar erg lekker en goed gebakken. Zelfs toen het even druk werd kwam het eten nog snel. Bediening hielp zelfs mee in de keuken om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Een aangename ervaring, gezellig en betaalbaar. Dit doen we vaker.

• Adam Juniors

Afgelopen woensdag gegeten bij 1 van de twee tapas barrein de Dommelstraat. Natuurlijk gekozen voor onbeperkt eten.

Ik moet zeggen dat het een zeer aangename ervaring was.
    Meer gemakkelijke gerechtsjes (gehaktballetjes, spiesjes met die lekkere saus en lekkere malse kippenvleugeltjes) tot wat meer exclusieve producten (ossehaas, lamskoteletjes en aardappelomelet). Dit beviel zeer goed.

Mijn vrouw vond de tomatensoep ook erg lekker.

Voor een leuke avond die betaalbaar is zou ik naar Si Senor gaan!

P.S. de lampen waren erg fel.

Groet Adam