1. Van buiten is het restaurant niet al te boeiend. Van buiten lijkt het niet op een restaurant. Toen we binnen waren, leek het een niet al te groot restaurant. Dat gaf wel weer zijn voordelen, want het was zo ingericht dat het wel sfeervol en knus aanvoelde. Het leek gezellig en ook leuk. Alles was zeer stijlvol en mooi. De menukaart bood meer aan dan we ten eerste dachten bij een dergelijk restaurant. Voor ieders wil is er wel wat: groot, klein, veel, weinig, vis, vlees, groente etc. Service was niet al te vlot, maar ze boden wel een oplossing aan voor het probleem dat de keuken bijna zou sluiten. Dat was zeker een plus punt. Medewerkers waren aardig en toonden interesse, wat voor een leuke sfeer zorgde. De gerechten waren zeer netjes opgezet en geserveerd. Ze waren net zo lekker zoals ze eruit zagen, heerlijk! Ze waren allemaal goed bereid. De desserts viel wel een beetje tegen. Ze waren wel lekker, maar toch een beetje weinig. Dus voor de prijs van 26,00 euro in het weekend, kreeg je voor een all-you-can-eat restaurant heel wat waard en kwaliteit voor terug!