1. Afgelopen week 2 maal bij Shoko wezen eten. 1 maal voor diner andermaal voor een ijsje. Het was als vanouds behoorlijk druk bij Shoko, maar van stress niets te merken. Dat de wachttijden wat langer zijn dan normaal is te begrijpen, het is namelijk hoogseizoen/vakantie periode. Wat mij opviel is dat ze naast het gewone terras het terras hadden uitgebreid. Een geniale zet vanwege de goede weer omstandigheden, iedereen wil namelijk buiten zitten.

Wij hadden ons hondje meegenomen en die kreeg genoeg aandacht van het personeel maar werd niet geaaid (hier wordt goed nagedacht over hygiëne)

Shoko is een restaurant waar je niet met honger naar buiten loopt, de portie's zijn goed en voldoende. Enkel vind ik persoonlijk dat er teveel frites bij worden geserveerd, deze blijven veelal over en belanden dan uiteindelijk bij het afval. Zonde!!

Aan de presentatie en service valt niets aan te merken alles ziet er goed uit. De wat oudere man die op het terras werkt heeft duidelijk verstand van zaken. Je merkt dan ook dat hij het overige team zo goed mogelijk aanstuurt, dit is ook wel nodig want het is een vrij jong team.

Kortom; wij komen al geruime tijd bij Shoko en hebben dan ook niets te klagen een echte aanrader om eens een keer een bezoekje aan te brengen.

Mensen die niet houden van een langere wachttijd vooral in deze periode, raad ik dan ook aan om bij de plaatselijk snackbar te gaan eten.

Uit eten doe je immers op je gemak!!

Met vriendelijke groet,

Fam. Martens Valkenswaard