1. Eens maar nooit meer!!!
    Gisterenavond (10.08.2013) daar gegeten als afluiting van mijn moeders 70e verjaardag, wat een domper was dat!!
    We moesten dubbel vragen voor de kinderkaart, bij de cola zat geen glas moesten er daarna nogmaals om vragen. We hadden geen servetten, en de kinderen geen messen. De rib-eye en de tournados waren meer dan well done terwijl we medium gevraagd hadden. We kregen 1 schaaltje groenten en aardappelen voor 8 personen!!! Toen we hier extra schaaltjes voor gevraagd hadden duurde het meer dan een half uur, met nogmaals vragen. Het drinken werd niet gebracht... en zo kan ik nog wel even doogaan. Echt super waardeloos!!!

1. N.a.v. mijn recensie heeft de Cantharel contact met mij opgenomen en hun excusses aangeboden. De manier waarop dit gedaan is waarderen wij heel erg en vinden wij erg netjes. Mede daarom willen wij de Cantharel nog een kans geven. Omdat wij niet in de buurt wonen zullen wij zodra we een dagje naar de Apenheul gaan, (voorjaar 2014) dit wederom afsluiten met een diner bij de Cantharel. Zodra we er geweest zijn zet ik er een nieuwe recensie op!