Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Suzanne

Vandaag, via Vakantieveilingen, hier gegeten... Uitgebreid tot een 'onbeperkt' steengrill.
    Eerste indruk; ziet er gezellig uit! We moesten echter al gelijk ruim 5 minuten wachten tot iemand ons naar een tafel wees. Vervolgens hebben we bijna 10 minuten zitten wachten voor ons gevraagd werd wat we wilden drinken, en uiteindelijk kregen we de stenen. Er werd ons niets gevraagd en/of uitgelegd over het arrangement.
    Bij alle arrangementen is er een 'buffet' waar je zelf sausjes, stokbrood, salades & frites kunt pakken. Leuk & lekker, mits het ruim (op tijd) aangevuld wordt. Voornamelijk de frites & het brood waren, na het aanvullen, binnen no-time weer op omdat het gewoon simpelweg veel te weinig was. Vervolgens werd het ook pas weer na geruime tijd aangevuld, en begon alles opnieuw.
    Ook de bediening is niet fantastisch; ze lopen allemaal door elkaar heen te rennen, en wij zaten geruime tijd met lege glazen terwijl er niemand te bekennen was om een nieuwe bestelling op te nemen.
    Het vlees stelt weinig voor; per persoon -> 1 hamburgertje, slavink, kipfiletje, karbonaadje & een stukje vis (lees MINI!).

Leuk voor een keertje (als je het voor een spotprijs binnen hebt gehaald, net als wij), maar wij gaan hier niet meer heen!

5,7