1. Waar zal ik beginnen? Sinds wanneer worden de borden dn bestek op tafel gepleurd en moet je het maar zelf klaar zetten? Dit heb ik nog nooit gezien. Wij hadden de steengrill besteld, maar deze was na 20 min. kouder aan het worden en konden we eigenlijk niet meer op bakken volgens mijn man (die is chefkok) maar volgens de serveerster wel. Na 5 min kwam ze aan "u moet het eten eraf halen het kan niet meer gebakken worden op deze plaat". De klant is toch koning? Dus die mag toch bepalen of ze een nieuwe steen willen of niet? Toen mijn moeder klaar was met eten at ze ook nog wat van de steengrill mee omdat we het niet op konden. Daarop werd gezegd dat zij dat niet mocht omdat zij iets anders had. Wie heeft er nou voor betaald? Ook vergaten ze alles wat we bestelden en moesten we het steeds 2 of meer keer vragen. Ook leek het of het personeel hulpkrachten waren die de drukte niet aan konden. Alles werd aangegeven en niet op tafel gezet dat vond ik ook erg slecht. Hopelijk gaan ze hier iets aan doen en ook aan het personeel.