Op dit adres zit nu: More-Itz

1. Annemiek Baars

Gisteravond via vakantieveiling hier gegeten. Bij binnenkomst al zeker 5 min. staan wachten. Bedienend personeel liep langs en riep dat er zo iemand aankwam. Uiteindelijk toch een plaatsje gekregen. Het opnemen van de bestelling bleek moeizaam. A la Cart bestellen naast het vakantieveilingmenu was erg ingewikkeld. Na enige tijd werd er een soepje gebracht i.p.v. de bestelde carpaccio. Soep terug naar de keuken en vanaf dat moment liep alles mis. Na een half uur maar eens gevraagd waar het eten bleef. Bleek het niet doorgegeven aan de keuken. Toen de carpaccio arriveerde bleek het lekkere vlees overgoten met een laag dressing, oude pijnboompitten en grove rucola. Ons hoofdgerecht van diepvrieskabeljauw van slechte kwaliteit met een gepofte aardappel die al minstens drie dagen in de oven had gelegen samen met de frites die we ook extra moesten betalen,kregen we rond 21.30 uur. 3 uur na binnenkomst. Als toetje kregen we een rekening vol met fouten en werd €25,- teveel berekend. Dit alles gebeurde zonder dat het bedienend personeel verblikte of verbloosde op een uitzondering na. Een ervaring om nooit meer over te doen. Buitengewoon slecht eten, onaardige bediening op een uitzondering na, en slechte service. Als laatste "alleraardigste" bijkomstigheid wat nergens vermeld staat heeft het terras behalve uitzicht op de jachthaven ook vol uitzicht over de rokende en stomende Amercentrale, een grote kolencentrale. Hoe rustiek.

2,5