1. Vandaag gegeten bij dit restaurant met een voucher van vakantieveilingen.
    Wij waren iets te vroeg en de zaak was eigenlijk nog dicht maar we mochten gewoon naar binnen en werden vriendelijk ontvangen.
    Nadat we zelf mochten kiezen waar wij wilde zitten werd er al snel gevraagd of wij wat wilde drinken.
    Na enige minuten kregen wij ons drinken en de kaart en hadden we ruim de tijd om onze keuze te maken.
    Als voorgerecht had ik de champignons in peper roomsaus en mijn partner had de bladerdeeg rolletjes met feta, beide waren zeer goed van smaak en de opmaak was ook zorg aan besteed.
    Als hoofdgerecht hadden wij beide de grill specialiteit en wederom waren de gerechten zeer goed, beide borden waren netjes opgemaakt en alles had zijn eigen smaak en geen van de sausjes waren in elkaar over gelopen. Bij deze gang werden ook aardappelschijfjes en salade geserveerd, de schijfjes waren goed niks geen slappe zooi en de salade was fris en vooral knapperig.
    Als dessert had ik de yoghurt met walnoten fruit en honing en deze was zeer smaakvol en de walnoten waren in stukjes en niets overheerste de smaak van de standyoghurt.
    Mijn partner had de baclava met ijs en ook deze was zeer goed te eten en ook hier geen slappe gesmolten zooi zoals je bij menig zaak voor je neus gezet krijgt.
    Bij iedere gang en tussendoor controleerde de zeer vriendelijke dames of er een glas leeg was en werd gelijk gevraagd of we nog wat wilde drinken.
    Het enige extreme kleine minpuntje was dat de koffie erg sterk was maar dat is een persoonlijke smaak.
    Kortom zeer goed gegeten in een leuke zaak met vriendelijk personeel en ook de muziek was aangenaam om te horen ook al verstonden we totaal niets van wat er gezongen werd, maar dat is een kwestie van Turks leren.
    Na het afrekenen kregen we nog een bon waarmee we met maximaal 6 personen voor 14,25 p.p een 3 gangen a la carte diner kunnen reserveren.
    Dit gaan we ook zeker doen want wij hebben echt genoten en raden iedereen dit restaurant aan.