in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Mvr H. Spruitje de Boer

Hallo mijn naam is mvr H Spruitje de Boer.

Twee weken geleden zijn wij (mijn man en ik) met onze kinderen en kleinkinderen naar Thijs en Aafke geweest om ons 30 jarig huwelijk te vieren.

Wij waren zelf hier al een paar keer geweest om te brunchen. Toen viel het ons op dat het kindvriendelijk was en dat het personneel hier zo leuk mee omging. Nu weten wij dat onze kleinkinderen geen tafel zitters zijn dus wisten wij hier moeten wij onze dag houden. Zo gebeurde het dan ook.

Het was super lekker gegeten gezellig bij elkaar zitten. De kinderen kwamen alleen af en toe langs om iets te eten en of te drinken. En toen ze aan het einde moe aan tafel kwamen te zitten sprong de bediening daar goed op in met een kleur plaat waar zo ook nog een cadeautje mee konden winnen.

Dit was voor ons een mooie afsluiting van voor ons een mooie dag. Bedankt en ga zo door.

Mvr H. Spruitje de Boer.