Op dit adres zit nu: De Beren

1. Via Groupon actie 3 gangenkeuzemenu. Drankjes moesten worden bijbetaald.
    Het eten was lekker, maar de porties niet erg royaal. De drankjes aan de dure kant. Bediening was vriendelijk, maar erg onhandig. Niet gevraagd werd hoe de biefstuk moest worden geserveerd. resultaat: te droog en well done, zo had ik hem niet willen hebben. Hamburger zonder daus gevraagd, kwam met saus, wel kopje koffie van het huis ter compensatie. Het ergste was echter die vreselijke voetbalclub, waar de koters door het pand bleven rennen en schreeuwen, toespraken met luid geschreeuw en gejuich. Dit soort gasten zouden ze moeten weigeren, want er viel geen normaal gesprek meer te voeren. Ouders die hun koters niet terechtwezen, geen rekening houden met andere gasten. Je kan het niet de fout van het restaurant noemen, maar met dit reserveringsbeleid jagen ze mij voorgoed de deur uit.

5,1