1. Erwin 11438 punten

Zaterdag met familie naar Nan King.
    Het was al meer dan een jaar geleden en in de tussentijd is het mij opgevallen dat het nooit druk is wanneer we langs het restaurant rijden. Ook blijkt mijn recensie van vorig jaar de meest recente.
    Wanneer we hier binnengaan zijn nog twee tafels bezet. In de avond komen er nog wat mensen de gerechten ophalen maar druk wordt het niet.
    Het is een Chinees van 13 in een dozijn. Het eten is aardig maar niet geweldig.
    Ik neem de ossenhaas in Roedjaksaus. Deze zou pittig moeten zijn maar is erg flauwtjes. Het vlees is smakelijk evenals de groente, maar de saus zou dezelfde kunnen zijn als die over de Foe Young Hai. Ook heb is wat van de Tai Pan Yakki met kipfilet, paprika en zwarte bonen gegeten. Deze is wat beter op smaak. Ik proef in ieder geval de zwarte bonen. Een aardig gerecht.
    De Foe Young Hai is zoals die overal is, echter de saus is wederom wat vlak. De saté is wat droog en overladen met satésaus dus voor de liefhebber prima.
    Eten krijgt een magere 7, sfeer een 6, service een 7 en prijs/kwaliteit een 6

6,5