1. m sloot

Bij deze laat ik u weten naar alle tevredenheid bij u gegeten te hebben. Toch heb ik en met mij nog meer mensen gestoord aan het feit dat iedere keer een van uw medewerkers aan de tafel staat te vragen of je iets wilt drinken.
    ik weet uit ervaring dat dit voor u de grootste winst is maar zeer iritant. Ik heb zelfs van mensen vernomen dat ze niet meer naar het zusje gaan alleen hierom. Ditzelfde doen ze in veel vakantielanden ook, het is zeer iritant als ik iets wil drinken dan roep ik zelf een van uw bedienden. Wij waren nu met 9 personen en onze kleinkinderen zeggen waarom komen ze iedere keer vragen of we iets moeten drinken terwijl we even van te voren al hebben gezegt dat we het niet hoefde.
    Ik ben over het eten super tevreden maar dit irriteert zoveel mensen zoals ik hoor dus pas hier voor op, anders gaan ze ergens anders heen.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik
    hoogachtend m sloot