Op dit adres zit nu: Rodeo

1. In november 2008 ben ik voor de 2e keer gaan eten bij Flinstering. Helaas bleek dat weer een teleurstelling. Ik ga daar dus niet meer heen. Ten eerste duurde het zeker een kwartier voordat we onze drankjes hadden. Een half uur later kwam het brood. Dat was oud en droog. De droge witte huiswijn leek meer op water dan op wijn. Na een uur vroegen we boos of we misschien ook nog wat te eten kregen. Na 2 uur hadden we eindelijk ons hoofdgerecht op na telkens zeer lang wachten. We wilden nog iets na bestellen maar het plezier was ons inmiddels vergaan vanwege het lange wachten. Verder viel ook de ambiance tegen. Er klonk geen muziek en het zeer jonge personeel had de boel duidelijk niet onder controle. Het eten verschilde zeer in kwaliteit. Twee van ons gezelschap hadden zelfs een slecht hoofdgerecht. Al met al, beveel ik anderen dus aan om hier vooral niet te gaan eten.

1,9