Op dit adres zit nu: Rodeo

1. OM half 9 gereservereerd. 5 minuten bij de duer gestaan als 2 schapen voor er iemand kwam vragen of we geholpen werken. Na 10 minuten de coktailkaart, 10 minuten daarna opnemen van de drankjes, 10 minuten daarna uitserveren van de drankjes. Om 9 uur de menukaart hehe. om 21:50 uur voorgerecht helaas koud. Ober gaf ook toe dat het lang had gestaan alvorens ze het had opgehaald, druk druk. TOen na 10 minuten onze kreeftensoep.....helaas viel bij het uitschenken van de soep het deksel in het bord. SPetters op het overhemd van mijn tafelgenoot. Soep over het bord enz. enz. Ach kan gebeuren. De witte wijn die geserveerd was bleek niet koud. Dan komt de smaak beter tot zijn recht??? Of lag hij gewoon niet koud op voorraad. Echter nog steeds goedgestemd. We krijgen om 22:45 uur!! wel een beetje trek om 23:00 uur is ons hoofdgerecht helaas nog niet gearriveerd. En de fles wijn voor bij het eten is inmiiddels op!Dus vragen we om de rekening. ALs we na 20:00 uur nog moeten eten en ook nog dessert en/of koffie. Is geen optie i.v.m. oppas. De kok komt persoonlijk aan tafel wat wij wel konden waarderen. Helaas kon de aangeboden fles wijn ons vervelende gevoel niet wegnemen. We hadden ons erg verheugd op deze avond. Nog 1 puntje: het is niet echt proffesioneel om rode wijn van de ene in de andere fles te gieten achter de bar. Gezien de prijs per consumptie verwacht je dat zeker niet.
    Het eten dat wij opgegeten hebben was overigens van zeer goede kwaliteit.