Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Nick 50 punten

2 x BBQ gedaan en 1 x hete plaat, via vakantieveilingen betaal je ca. € 5,-- pp. en krijg je 3 x meer dan een happy meal bij MCD. Laatste keer hebben we hete plaat gedaan is idd weinig vlees maar voldoende patat en groente. Dit doen we waarschijnlijk niet meer. Tot nu toe hebben wij altijd goed kunnen reserveren, nu ook weer zaterdagavond voor 8 man gereserveerd voor BBQ maandagavond en andere data staan ook gewoon beschikbaar. Ook gebeld om de 2 bonnen aan elkaar te koppelen en weer vriendelijk te woord gestaan. BBQ is altijd rokerig, zou mooi zijn als er meer afzuiging was, maar houdt er rekening mee met de kleding, is er niets aan de hand. Het is wat krap zitten maar met een normaal postuur goed te doen. Bij de BBQ is 5 stukjes vlees voldoende, de hamburger is tenminste vers, geen fabrieks hamburger. Tot nu toe hebben wij altijd goede bediening gehad en voldoende stokbreed en patat en was de sla vers. Dus wij hebben weer zin in de BBQ. Tot nu toe zaten we na het eten ook te vol om iets bij te bestellen, dus hoeven wij alleen de drankjes te betalen. Dus de BBQ is zeker goed voor het geld.

Vorige recensies van Nick

• Wij kwamen 5 augustus om 16.50 uur aan, 4 jonge dames stonden klaar en we konden gelijk aan tafel. De ruimte en zitruimte is iets klein, maar prima te doen en ook wel gezellig net als de inrichting met Amsterdams tafreel. Het was iets warm en er was wat baklucht, wat normaal is bij een BBQ, dit had beter gekund maar lag niet aan het personeel wat de deur steeds open deed maar de mensen die bij de deur zaten deden de deur steeds dicht omdat zij het te veel vonden tochten. Er werd gelijk gevraagd of we iets wilde drinken en kregen dit ook snel. We hadden breekbrood besteld met aeoli, tappenade en kruidenboter, was prima pittjesbrood warm. We haalden ook al verse sla met croutons, tomaten en dressing en aardappelsalade met verse patat die steeds aangevuld werd voor het op was. Hierna werden de kolen gebracht die onder de ijzeren wafelplaat gingen en kregen we het vlees, gambas, gemarineerde biefstuk, kipfilet, varkensfilet en een zelf gemaakte hamburger, zag er goed uit en bij elkaar ruim voldoende. We kregen uitleg over hoe het werkte en de baktijd van de gambas. Bij het buffet stonden 6 soorten saus inclusief de warme pinda saus. Regelmatig kwam iemand langs om te vragen of we nog iets drinken wilde en of alles naar wens was, wij waren verbaasd over de service en de kwaliteit van dit restaurant na de slechte resencies en vragen ons af of de mensen met de goede ervaringen soms geen recencies maken?