Op dit adres zit nu: Gastrobar Floor

1. Huijsmans

Een aaneenschakeling van missers en daardoor een totaal vergalde avond. Allereerst pas na 20 minuten de menukaart gehad en het 1e drankje opgenomen. Toen er reeds op gewezen niet vergeten te willen worden deze avond. Het bestelde stokbrood met kruidendokter na een half uur maar zelf gaan halen. Bestelde hoofdmenu niet overeenkomstig bestelling gereserveerd. Een biefstuk die ik nooit zo slecht heb gehad. Regelmatig legen glazen en geen bediening die hier op let. De reactie op de teleurstellingen van de bediening was zeer schamel. Geen bedrijfsleiding aan de tafel gehad om excuses te komen maken, geen kok gezien om zijn kookkunsten te verdedigen...! Volledig ongemotiveerde ploeg dus die ons hier nooooooit meer zal zien. Ben benieuwd hoe het hier aan toe gaat als het echt druk is. Deze avond waren er slechts een tafel of 5 bezet. Het kabinet zal niet lang meer voortbestaan. Kregen vervolgens 25% korting op rekening, maar had liever het volle pond betaald en lekker gegeten.

4,7