Op dit adres zit nu: Wrap 'n Roll

1. Recent met mijn ouders voor een familiegelegendheid naar max 10 gegaan, om maar eens wat nieuws uit te proberen. Dit is zeker zeer goed bevallen: uitstekend en opvallend gevarieerd eten. Een grote variatie aan gerechten uit verschillende werelddelen, die volgens het restaurant elke 10 weken veranderd wordt. Ook belangrijk - het zijn niet de "standaard" gerechten; bijvoorbeeld was er een Frans nagerecht met soesjes en chocolade, en een salade (voorgerecht) uit Libalon met forel, sla en sinasappelschijfjes. Er is zeker voor ieder wat wils: niet alleen maar gekheid, maar ook gewoon goed eten.

De sfeer is ook erg gezellig, met uitstekende muziek (vooral jazz-achtige) uit alle werelddelen en een rustig aangekleed met veel groene en licht-bruine kleuren. De bediening was soms wat over-enthausiast en relatief jong (misschien is het een familiebedrijf?), maar klagen doen we zeker niet.

Kortom, sterk aan te bevelen!