Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Ben hier via vakantieveiling belandt. Heb dit meerdere keren gedaan, altijd goed bevallen. Maar het Farregat, ik zou vakantieveiling adviseren om er maar mee te stoppen, want dit is heel slecht voor de reputatie. Geen ontvangst bij binnenkomst, kleine tafeltjes je zit zo met je elleboog in iemand anders z'n zij. Je reserveert en krijgt na een uur je grill?? Waarom een tijd boeken? Kruidenboter kunnen ze beter kopen, want maken kunnen ze niet. Slechte bediening, maar daar kunnen zij niks aan doen. Salade, zelfs konijnen eten beter, was een kleine moeite om de bladeren wat kleiner te snijden. Patat koud en niet goed bevoorraad. Satesaus zag er niet uit, smaakte gelukkig wel ok? Extra betalen, maar daar kom je pas achter als je de bon ziet. Mayo, betalen. Sausen in vieze kommen. Stokbrood gewoon uit elkaar gescheurd. Kortom, zeer slecht. Ik zou er niet eens gratis naar toe willen. Vreetgat, dat is de juiste benaming. Als ze nou maar gewoon wat meer passie hadden voor hun tent, kunnen ze er nog iets mee. Dit is hun manier om snel geld te verdienen, passie voor het vak, dat hebben ze niet!