in Roermond

Ambacht en Smaakbeleving

1. Dhr en Mevr. Kokke

We verbleven voor Valentijn een weekendje in Roermond en hadden dit restaurant online gereserveerd voor de eerste avond. Het is ons zo goed bevallen dat we onmiddellijk voor de tweede avond gereserveerd hebben. De eerste avond hebben we zelf het menu samengesteld en de tweede maal hebben we ons laten verrassen door de chef. Het eten is gewoon top en de optie bijpassende wijnen bleek de juiste keuze want ieder kreeg bij elk gerecht dé perfect matchende wijn; de dessertwijnen waren gewoon subliem. De bediening is vriendelijk, heel bescheiden, bijna hoffelijk. De chef maakt er een punt van dat zijn gasten tevreden zijn en hij verrast maar al te graag als ze hiervoor kiezen. Voor ons is dit een toprestaurant, als het in België lag waren we vaste klanten, nu zal het ons vast adres in Roermond worden.