1. Sandra de Vries

Ik ga hier niet te veel woorden over vuil maken maar ook wij zijn geweest naar aanleiding van vakantie veilingen voor een 3-gangenmenu.
    Ons werd voor € 10,00 per persoon extra aangeboden om a la carte te gaan eten en wij zijn hiermee akkoord gegaan.

Het hoofdgerecht was niet lekker en werd ook nog eens lauw geserveerd. Nadat we dit hadden gemeld bij de bediening konden we het alsnog warm opgediend krijgen maar aangezien het toch niet lekker was hebben we daar vanaf gezien.

Daarbij duurde alles erg lang, we kwamen om 17:05 binnen en het voorgerecht kregen we pas 50 minuten later (en druk was het er niet). Weer 50 minuten later kregen we het hoofdgerecht en 45 minuten later het nagerecht.
    We hebben daar ruim 2,5 uur gezeten en dat vind ik erg lang.

Ons kind heeft trouwens heerlijk gegeten, kindermenu. Dat is dan ook mijn tip, 'het kindermenu'. Frietjes worden wel lauw geserveerd maar dat is voor kinderen natuurlijk ideaal je hoeft niet bang te zijn dat ze zich verbranden.

Het nagerecht daarover waren wij niet tevreden over de slagroom, dit leek trouwens meer op een creme en smaakte ook nog wat zurig.

We kregen nog wel een koffie van het huis aangeboden maar daar hebben we voor bedankt, 2,5 uur vonden wij genoeg en we wilden daar graag weg.

De sfeer en opmaak van de borden is wel ok vandaar mijn 7 maar ik had liever hiervoor een 3 gegeven en de rest een 7 dan hadden wij een geslaagd etentje gehad.

Voor ons dus geen Schwarzwald in Rijssen meer!

3,4