1. Afgelopen donderdag met mijn vriendin gaan eten bij Zusje. Gelukkig was er nog 1 plaatsje voor 2 vrij.

We kwamen binnen en het zag er ontzettend gezellig uit, de tent zat echt goed vol. Maar dat was ook niet zo raar.

We kregen vooraf een paar stukjes brood, niet veel speciaals maar goed.

We leverden ons papiertje in met daarop onze keuze voor de 1e ronde, en we kregen na nog geen 5 minuten deze gerechtjes al voor ons. Dit vond ik persoonlijk erg prettig.

2e ronde besloten we wat van de hoofdgerechtjes erbij te doen, deze ronde duurde iets langer, na ongeveer 30 minuten hadden we deze gerechtjes voorgeschoteld gekregen.

Toen we ons briefje inleverden voor de 3e ronde was alles oke, totdat er een aantal lampen uit sprongen, dat was duidelijk, de stroom was dus uitgevallen. Het personeel schrok er ook even van maar deed andere lampen aan en er was dus ook eigenlijk niks meer aan de hand.. Dacht je dan..

Na ongeveer 1 uur te hebben gewacht komt er dan eindelijk iemand die met de mededeling kwam dat ook in de keuken de stroom uitgevallen was, en er dus bij het restaurantje daarlangs eten gehaald moest worden, het kon wel wat langer duren werd er vermeld, desserts konden wel gewoon besteld worden en ook meteen worden gemaakt maar het eten duurde echt ontzettend lang, na ongeveer 1,5 uur wachten kregen we onze 3e gang... we hadden inmiddels ook nog een dessert besteld en deze kregen we inmiddels ook, de klok naderde alweer 10 uur, en we zater er dus al bijna 3 uur.. We wouden toch graag naar huis omdat het voor ons nog wel even rijden was...

Wat ons wel ontzettend tegen viel was dat er niks gecompenseerd werd in de prijs of dat er een drankje van het huis werd gegeven... Ik vind ruim 70 euro voor 6 kleine tapas gerechtjes erg veel geld..

Mijn beoordeling is wel enkel voor deze avond, we willen ontzettend graag nog een keer terug komen en dan zal dit restaurant zeker beter scoren, maar voor deze avond geef ik toch gemiddeld een 6,8.

(ik weet dat je dit soort dingen niet ziet aankomen, maar je kunt het wel compenseren door bovenstaande maatregelen toe te passen)