1. j. van Werner

Ik ben hier vorige week uit eten geweest met mijn vriend en twee (jonge) kinderen.

Wij hebben een heerlijke avond gehad, de kinderen waren constant lekker aan het spelen en kleuren, en de schommel die was opgehangen was echt het toppunt van de avond. De bediening was (hoewel bestwel jong) vriendelijk, en onze glazen waren de hele avond gevuld. Om nog even op de kraanwaterdiscussie in te gaan, we kregen gewoon gratis een karaf met gekoeld water.

Het eten was gewoon prima, lekker veel ook. De prijs, vooral van de drankjes vond ik, was wat aan de hoge kant, dat was wel jammer. Zoals hieronder staat, voor hetzelfde geld kun je ongetwijfeld ergens anders luxer (of lekkerder, ik persoonlijk zie dat niet als synoniem) uit eten gaan, maar als ik eerlijk ben, met alle kinderfaciliteiten en de service vind ik het hier heel goed, en ik heb lekker gegeten.

Het is een oude boerderij, en het karakter is heel mooi bewaard gebleven, leuk hoe ze dat hebben gedaan! Voor gezinnen met kinderen is dit restaurant een goede aanrader, als je zelf ook een leuke avond wil hebben en lekker en goed wilt eten. Maar ook zonder kinderen is het een leuk restaurant denk ik, want door de speelhoek heb je niet echt 'last' van rondrennende en jengelende kinderen, wat ik jammer genoeg ook vaak genoeg heb gezien.

ik vond dat ik deze reactie moest neerzetten, en ik raad het van harte aan.