Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Eerst hadden we via vakantieveiling geboekt, toen konden we pas om 8 uur.
    Ik heb een bon voor 4 personen, maar de twee mensen die we mee zouden nemen zeiden: "Ja sorry, wij eten al 46 jaar om 5 uur a half zes, als wij om 8 uur gaan hebben wij geen
    honger meer. Ik gebeld, nou, met moeite konden we dan een week later, dat is mooi.
    Ik stond op een wacht lijst voor een operatie aan mijn hand, dinsdag werd ik geholpen. Ik bel woensdag avond, toen zei een dame:
    nu is het heel druk, als je morgen even belt komt het wel goed. Ik de volgende dag gebeld een antwoord apparaat. Je naam en telefoon nr in spreken, word je voor half 6 terug gebeld. Donderdag niks, ik vrijdag weer gebeld en het zelfde. 3 keer heel langzaam mijn nummer ingesproken en heel duidelijk, ze moeten nou nog terug bellen. Zondag 13 jan zouden we gaan eten, nou is het 20 januari, de telefoon is zeker stuk.
    Maar je hoort heel veel mensen dat als je met vakantieveiling bonnen komt, wordt je heel anders behandelt dan als je gewoon betaald. Ik heb vakantieveiling ook al gebeld, zou niet mogen, maar vakantieveiling doet er ook niets aan. Als ze je 5 euro maar voor reseveringen van je kunnen pakken.. Ik ben vele malen met die bonnen geweest hier en daar, maar ik ben van de 14 keer maar twee keer goed en normaal geholpen. Nee voor mijn geen vakantieveilingen meer. Bbq huis Fargat uit Aalsmeer, bedankt..