1. Kom hier al jaren regelmatig. Inmiddels is de prijs/kwaliteitsverhouding erg zoek. De mensen naast ons verontschuldigden zich, dat ze op nog geen meter afstand van ons moesten tafelen, zonder enige privacy. Boven op elkaar gestapeld..wat is de reden daarvan. Bestellen alleen een hoofdgerecht, dat niet al te lang op zich laat wachten. Mijn gamba's waren verbrand. De kok had nog gepoogd dit te verdoezelen, maar de smaak was uitermate smerig. Dit hoor je toch te zien in de keuken, ik betaal 18,- voor dit hoofdgerecht. Vind het onbeschoft dat je dit gewoon uitserveert. De bediening vond het vervelend. De bord gaat mee terug naar de keuken en ik krijg precies het aantal gamba's terug dat ik nog niet had gegeten. Inmiddels hadden mijn tafelgenoten hun bord allang leeg, toen ik nog moest beginnen. Bied dan op z'n minst een bakkie koffie aan voor het ongemak, maar nee niet bij Zarzuela. Helaas, maar mij zien ze er nooit meer.

3,2