1. Bij binnenkomst op 4 januari wordt je geen prettig nieuwjaar gewenst. Wild gerecht niet leverbaar. Willen met 4 personen een menu en de 5e niet. Kan niet volgens dame 1 in de bediening. Ik vraag dit toch te overleggen, kan t wel. Na eerste fles wijn blijkt er geen 2e koud te staan. Dame nummer 2 komt niet op het idee om deze in het ijs te zetten, dit moet van ons uit komen. Het is erg moeilijk om contact te krijgen met 1 van de 3 dames in de zaak omdat ze vergeten rond te kijken. Voelt allemaal heel onpersoonlijk aan. Aantal gerechten zijn goed van smaak maar een aantal zijn te smaakloos of juist veel te zout. Een van de eters wil geen vis, krijgt echter exact dezelfde salade als de vis eters alleen is de vis eraf gehaald en liggen er een paar garnaaltjes op. Dat is verre van creatief, een ander gerecht was op zijn plaats geweest of een vervanging van de vis. Toch een kleine tegevaller, al met al een avond die niet soepel verloopt, wat wel mag voor het geld wat je met 5 man achterlaat.

6,3