1. Voor de eerste keer hier gegeten met vrienden. Keurige ontvangst, we kregen direct een mandje met diverse soorten brood en (kruiden-)boter. De eerste drankjes besteld en deze kwamen binnen enkele minuten. Vervolgens onze keuze doorgegeven. De voorgerechten kwamen snel, maar waren vers en goed van kwaliteit en royaal van portie. De hoofdgerechten kwamen ca. een half uurtje daarna en dat vonden wij prima. Ook deze waren prima van kwaliteit en de porties waren ruim voldoende. Voldoende frietjes en salade als extra garnituur erbij. De bediening kwam keurig informeren of alles naar wens was en dat was het! Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken tegen een alleszins acceptabele prijs. Het restaurant is erg sfeervol met als enige minpunt dat het veel te warm binnen is, zeker achter in de zaak waar geen ventilator hing of airco aanwezig was.