Op dit adres zit nu: Brasserie Woods

1. Met een groupon bon hier met zijn 2'tjes gaan steengrillen, toen we aankwamen konden ze ons niet vinden op de reserveringslijst/agenda dit terwijl ik de dag ervoor nog een herinnering had gekregen dat wij de andere dag hadden gereserveerd, en had zelf de bevesting van de gemaakte reservering uitgeprint bij.
    Vlees kwam op tafel en de biefstuk als de varkenshaas was helemaal verkleurd/grijs, hier hebben wij de serveerster op aangesproken en deze zij dat het vlees uit een vacuum verpakking kwam en daarom zo snel verkleurde? Ik heb hier nog nooit van gehoord, en als dit zo is, zou ik heel snel naar een andere oplossing op zoek gaan, want dit was echt niet om aan te zien.
    Maar toch een nieuw bordje met wel goed gekleurd vlees gekregen, als wij geen groupon bon hadden gehad waren wij waarschijnlijk gelijk opgestapt,