Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Wij zijn op zondag 3 december hier gaan eten, we hadden een afspraak om 17:00 uur, tijdens het telefoon gesprek is aangegeven dat we maar tot half 8 konden eten. We namen een half brood vooraf met kruidenboter. Veel te groot maar dat is natuurlijk dat je dan niet zoveel vlees eet.
    Wij kregen pas om 17:45 de bakplaat voor ons, geen gril (Barbeque) ?? Dus 3 kwartier van onze eettijd af, achteraf voldoende tijd maar het geeft je een druk dat je snel moet eten en we waren ook om 19:25 klaar. Pff. De grote drukte in het restaurant was gigantisch, de kleine 4 persoonstafels stonden hutje mutje zodat je wel in aanraking moest komen met je achterbuurman. Het uitgebreide buffet bestond uit onklaargemaakte sla, goedkope salade, Belgische frieten en niet te vergeten 6 soorten saus zonder kaartjes, je moest het maar gokken. Jammer een uitgebreid buffet ziet er bij andere restaurants groter uit. Maar zoveel mogelijk mensen in je restaurant plaatsen en daardoor moeilijk een baan te vinden richting het buffet. De bediening was slecht, we moesten de bediening gaan halen bij het slecht bereikbare buffet waar ze eigenlijk ook niet waren, maarja we hadden weer drinken. Vlees was minimaal, alleen een steak was gekruid maar de varkensfilet, gekookte kippeborst en hamburger waren niet voorzien van BBQ kruiden, je moest het doen met peper en zout of met de sausjes. De 4 gambas lagen er mooi bij, maar ik heb ze liever alwat gebakken en uit de schild gehaald, we zaten te klungelen om de gamba eetbaar te krijgen. Nu de cijfers zullen U niet verrassen. Maar we komen hier nooit meer al krijgen we het gratis.

1,6