Op dit adres zit nu: Asado

1. Gisteravond op basis van de recensies daar wezen eten. Buitenkant ziet er uit als een truckers-café, maar binnen hing een gezellige sfeer. Het was er redelijk druk dus we waren blij dat we gereserveerd hadden. De inrichting was Amerikaans en dat zie je eigenlijk overal in terug (tot het koffie-apparaat aan toe).

Omdat we die dag ergens anders een late middag-lunch gehad hadden hebben we alleen een hoofdgerecht en een dessert genomen. De menukaart is vrij uitgebreid en je kunt bij de steak-gerechten kiezen hoeveel je er van wilt (varierend tussen de 100 en 300 gram). Mijn vrouw heeft een Lendebiefstuk genomen van 200 gram, ik de Brochette Argentina.

Het vlees was erg lekker en goed gegaard, mooi rosé van binnen (egaal tot aan de randjes) en de smaak was erg goed. De open keuken verraad een kok die daar goed zijn werk boven de vuurgrill staat te doen. Het was leuk om te zien dat er personeel van allerlei afkomsten en leeftijden liep.

De gekozen deserts waren goed, degene die wij hadden waren niet bijzonder, maar de keuze was er wel.

Indien we weer eens in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer eten.