1. Prijs en kwaliteit: slecht!
    We hadden carpaccio als voorgerecht, de salade kwam uit het buffet geschept op de carpaccio!
    Soep die we bestelde, kwam ook uit het buffet!
    De groenten die we bij het hoofdgerecht kregen was eveneens uit het buffet.
    Er stond op de kaart scholfilet met friet, maar het was eerder friet met scholfilet.

Bij binnenkomst kwamen ze niet eens vragen of we wat wilden drinken.
    In het restaurant waren er maar 3 tafels incl de tafel die wij hebben gereserveerd. Er was wel een lange tafel van ongeveer 10 a 12 personen. Er stonden 2 serveersters. Ik heb zelf in de bediening gewerkt, maar met 2 serveersters en 3 tafels en nog niet de aandacht krijgen van de serveersters? Dat gaat me wel heel erg ver. Krijgen we eindelijk aandacht om drankjes te bestellen, vergeten ze alsnog onze drankjes!
    Als het heel druk was geweest, dan was het begrijpelijk! Maar helaas was dat niet zo!

Toen ik wou afrekenen en ik riep de serveerster, nog geen reactie, Ben uiteindelijk maar opgestaan en zelf naar de kassa gelopen.

De locatie is hartstikke mooi! Maar ik zal hier niet meer terug komen.

1,7