Op dit adres zit nu: More-Itz

1. Ondanks de kritische reacties over dit restaurant best een gezellige avond gehad in dit restaurant. De naam van dit restaurant is afgelopen week gewijzigd in Natuurlijk aan de Amer (voorheen Branding) met overigens dezelfde eigenaar.

De entree was enigszins vervallen, maar de ligging in de jachthaven Drimmelen is uniek. Was vanwege het weer niet meer mogelijk om buiten te zitten.

Ontvangst door personeel was vriendelijk, en werden naar een tafel gebracht. Vriendelijke oudere dame voor de bediening. Voorgerecht prima en de soep zeer smakelijk, het hoofdgerecht was bij mijn vrouw niet geheel perfect. Eten rook en smaakte naar gebakken vis. Mogelijk is in het vet van de frites ook vis gebakken. Jammer maar nog geen reden om het eten terug te sturen, mijn hoofdgerecht was prima.

Nagerecht ook prima. De entourage was enigszins vervallen, stoelen waren kapot, en wc zag er nu niet echt verzorgd uit.
    Als er aan de entourage wat meer aandacht wordt besteed is dit een prima restaurant met prima kaart.