Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Redelijk als je in acht neemt dat we via vakantieveiling geboekt hadden. Als je er heen gaat zonder bon en je de normale prijs moet betalen vind ik het erg duur, zeker als he bekijkt wat je krijgt voor de prijs. Wij waren met zn 4e, 2 daarvan kinderen, dus best te doen qua vlees, maar als je met 4 volwassenen gaat die lekker kunnen eten dan zal je het van de friet of stokbrood moeten hebben.
    Vond het aanbod ook erg beperkt, we gaan vaker uit eten via de vakantieveiling maar nergens zo karig als hier.
    Toen we aankwamen stonden we al een poosje te wachten tot we geholpen werden, mensen die na ons binnen kwamen ook. Uiteindelijk is iemand gaan zoeken, toen kwamen 2 dames luid lachend tevoorschijn dat het vol wachtende mensen stond terwijl er geen bediening was. Erg slordig aangezien je weet dat er mensen voor 17:00 besproken hebben.
    Met betalen t zelfde. Ik stond binnen te wachten, meerdere van de bediening zien me staan, maar blijkbaar had niemand er zin in want ze lieten me staan, tot ik vroeg of ik kon afrekenen. Kortom ... we hebben best lekker gegeten voor een redelijk bedrag, jammer van de 1,50 pp extra omdat we op vrijdag kwamen, maar ik ga er niet meer terug. Je kan voor hetzelfde geld een stuk lekkerder / uitgebreider eten.