in Sittard

No Worries Mate!

1. Down Under is in rap tempo ons favoriete restaurant in Sittard geworden. De hamburgers die ze maken zijn heerlijk en het personeel is supervriendelijk.

Mijn favoriete hamburger is de Outback Burger, bestaande uit een dikke burger van 200 gram, met bacon, Zwitserse kaas en een heerlijk sausje. Het is altijd een avontuur om deze hamburger op te eten zonder een gigantische puinhoop te maken, maar dat is eigenlijk best leuk.

De service is fantastisch. Bestellingen van vroeger worden onthouden, het personeel is vriendelijk en snel en als er iets mis is wordt er adequaat op gereageerd.

Prijs is prima. Voor 10€ per persoon kan je hier een goede stevige lunch hebben, waarna je 's avonds met een boterham met kaas genoeg hebt om vol te blijven.

Wat mij betreft een aanrader!

Vorige recensies van Tom-Eric

• Vandaag hier onze eet.nu lunch gehouden.

Ik was al een keer eerder hier geweest, en toen was de bediening niet zo heel snel. Helaas was dat vandaag ook het geval. Hopelijk kan het restaurant hier in de toekomst wat aan doen!

Het restaurant is van binnen best gezellig ingericht. Tafels staan goed uit elkaar en er is een leuke aankleding.

Ik ging voor de Devils Heat Burger. Er stond op de kaart dat de hamburger zeer pittig was, maar van mij had er wel een extra waarschuwing bij gemogen. De hamburger was zo pittig dat ik hem uiteindelijk niet heb kunnen opeten en heb moeten blussen met suiker en water van mijn mede gasten. Achteraf hoorden we dat het bereid wordt met de pittigste peper ter wereld. Als ik dat van te voren had geweten had ik de Ozzie Burger besteld.

De prijs was wel prima in orde. Uiteindelijk hebben we voor 10€ per persoon gegeten en dat vind ik een goede prijs! Ook zat ik, ondanks dat ik de hamburger niet opgegeten heb toch vol.

Ik zou hier graag nog een keer gaan eten, om dan een ander gerecht te proberen. Ik ben er zeker van dat de andere gerechten wel lekker zijn, maar deze hamburger is mij niet bevallen.