Op dit adres zit nu: Gastrobar Floor

1. S.Busschops

Op het terras wat te eten besteld. Een gevulde paprika met Cous cous. Deze was niet gaar en zeer smakeloos.
    Op de kaart stond dat alle hoofdgerechten geserveerd zouden worden met friet en een salade. We kregen een klein bakje sla zonder dressing en geen friet. Toen ik vroeg waar de frietjes bleven bleek dat de vega gerechten zonder friet waren, toen ik zei dat dit niet op de kaart stond werd er zeer snauwend gereageerd. Met als antwoord "Nou nou, als u dat bij dit gerecht lekker vind".
    Toen ik vervolgens aangaf dat de paprika hard en rauw was kwam er als reactie "o sorry''. Daar kon ik het dan mee doen.
    Schandalig,14,50 voor dit gerecht,een slechte service en met honger van tafel. Nooit meer! Een teleurstellend einde van een gezellig dagje Breda.

1,5

1. Voortaan de kaart beter lezen ?? zie: De hoofdgerechten worden geserveerd met warme groenten en frites. Zoals je op de kaart kunt lezen, valt vegetarisch niet onder een hoofdgerecht. Er staat op de kaart ook dat je bij dat gerecht frites kunt bestellen voor slechts 2,50. Erg kinderachtig om hierdoor het gemiddelde van de goede recenties onderuit te halen.