Op dit adres zit nu: Chill

1. Marloes

Een super restaurant/ grand cafe!
    Wij hebben de carpaccio gisteren ook gehad en we hadden beide zelden zo'n heerlijke carpaccio gegeten (en we hebben goed vergelijkingsmateriaal!)! Super zacht van smaak, heerlijke verse rucola en er zat zeker wel parmezaanse kaas op....een dikke 10!
    Vervolgens een heerlijke kalfshaas met een subtiele champignonsaus (niet zo'n zwaar op de maag liggende/misselijkmakende dikke saus)en champignons, perfect gebakken patat en heerlijke groente (geen zak sla opengetrokken, maar fijne peulvruchten en heerlijk van smaak).
    De wijntjes zijn top, zowel de droge witte als de zoete witte waren perfect van smaak en in een fijn glas geserveerd.
    Dessert heb ik overgeslagen, omdat ik daar sowieso niet van houd, dus heb ik een cappuchino genomen. In tegenstelling tot heel veel andere restaurants/grand cafe's etc. was deze cappuchino heet (zoals het hoort) en zat er een heerlijk bonbonnetje bij (niet zo'n grote/lompe bonbon in een rood papiertje met drank erin)!
    Alles heel subtiel, zoals je alleen in de goede restaurants ziet!

Qua prijs/kwaliteit kan ik alleen zeggen: niks te duur. Het is geen simpel biefstukje met patat en een zak sla op je bord gekwakt, dus 20 euro kan je dan niet verwachten.
    Het was een heerlijk/ verzorgd diner en voor echte fijnproevers is dit het geld meer dan waard!

Het interieur is zeer goed en de sfeer is goed. Het was gezellig druk en het terras zat helemaal vol.

De bediening is goed: goede service en spontane mensen die je het gevoel geven dat je echt een avondje uit bent.

Dus terugkijkend op een heerlijke en gezellige avond.....een dikke 10!

Robert en Frank, mijn complimenten voor wat jullie (in korte tijd) hebben opgezet! Echt een aanwinst voor (de gemeente) Renkum! Ik kom zeker (vaak) terug!