in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Vandaag 29 juni 2012, waren wij in Restaurant De Liefde. Wij zijn door de gastheer hartelijk ontvangen ondanks dat wij een uur voordat het restaurant geopend was al kwamen.
    Wij mochten ondanks dat we een uur te vroeg waren plaats nemen en een bestelling opgeven. Het kon iets langer duren vertelde de Gastheer, maar niets bleek waar te zijn want in korte tijd werd het menu geserveerd op een smaakvol gedekte tafel. Wij bestelden een heerlijke varkenshaas gevuld met boerenham en pesto, lekker krokant korstje en lekker mals. Een genot was het voor onze tong. De groente erbij was heerlijk van smaak, nooit zo smaakvol gegeten. Wij geven voor alles een dikke 10. De gastheer is geboren voor het vak komplimenten. Het ontbrak ons aan niets . Alles is met liefde voor het vak gedaan en dit zie je aan alle details. De naam van het restaurant kan met waarde deze naam dragen en wij zullen zeker terug komen.