1. Anthony Ignasia

Beste klanten,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor hun reacties. Wij proberen ruim 22 jaar een goed belegd broodje voor onze klanten klaar te maken, en voor degene die dit ook zo hebben ervaren natuurlijk hartelijk dank daarvoor. Waar gewerkt wordt moet ook altijd bijgestuurd worden en daarom zal ik ook met de minder positieve reacties zeker wat doen. Doedels heeft in de loop van de tijd weinig verloop gehad en vriendelijkheid is natuurlijk naast kwaliteit zeer belangrijk naar de klant toe. Daarom zal ik zeker de reacties met de collega's bespreken.
    Doedels heeft een euroschopper product van de AH de mozzarella. Die is niet door ons uitgekozen voor de prijs maar om de kwaliteit. In vergelijking met de rest- behalve de buffel mozzarella uit italië- vinden wij dit een goed product, het beste wat te krijgen is, vandaar deze keuze. Rest mij nog iedereen een prettige dag te wensen en hopelijk weer tot gauw. Grt Anthony