1. Familie de Heer

We zijn hier al meerdere keren wezen eten, tot nu toe bevallen. Maar vanavond viel het zo zwaar tegen dat wij hier niet meer naar toe gaan. Restaurant geeft aan om 16.30 uur geopend te zijn. Daar wij deze avond niet zoveel tijd hadden, maar wel uit eten wilden hebben wij om 17.00 uur gereserveerd. Bij aankomst was het de deur van het restaurant geopend, maar was er geen licht aan. Dit werd aangedaan nadat wij binnen waren. Vervolgens een tafel aangeboden gekregen en werd er eetsmakelijk gewenst. Tot onze verrassing, bleek het buffet op de soepen na, nog geheel leeg te zijn. We namen het maar voor lief met de gedachte dat alles snel gevuld zou worden. Na de soep wilden wij gaan wokken, hier werden de voorbereidingen voor getroffen. De pannen met water waren nog niet geheel heet, waardoor wij bang waren dat het eten niet goed gaar zou zijn. Twee personen in ons gezelschap, wilde graag iets van de plaat, maar de platen waren nog steeds niet klaar voor gebruik. De koks zagen ons staan, maar gingen andere werkzaamheden doen en negeerde ons. Personeel bij de bar keek ook niet naar ons om. Hierna hebben wij besloten een klacht in te dienen, dat wij dit geen manier vonden, dat er na dik een half uur wachten nog steeds niet van alles gebruik kon worden gemaakt. Hierop werd ons verteld dat zij pas eten maken als de mensen binnen zijn. Daar wij maar 1,5 uur hadden en je ook binnen 2 uur klaar moet zijn met eten, hebben wij besloten om maar weg te gaan. Wij hadden geen zin meer om nog langer op ons eten te moeten wachten.

1,8