Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Wim 25 punten

1e en gelijk ook de laatste keer dat wij daar hebben gegeten. Via vakantieveilingen daar terecht gekomen. Je wordt in een vettige walmende ruimte gepropt. Wat naar mate de avond vordert alleen maar vetter en ondoorzichtiger wordt. Er wordt geadverteerd met bbq. Dit blijkt echter gewoon een grilplaat te zijn. Patat is er meestal niet omdat de bakken leeg zijn. Worden ze eindelijk gevuld dan is er een ware run van gasten zodat de bak binnen 15 seconden weer leeg is. De satesaus zit 3 lagen dik aangekoekt in de bak. Er staan een paar schaaltjes met saus waarvan je maar moet raden wat er in zit. De bak met aangestampte salade brrr.
    Het weinige vlees dat je krijgt is wel van goede kwaliteit. Nog nooit meegemaakt maar zelfs het bier is niet echt lekker koud. Enige positieve is de bediening. Ze blijven lachen. Aan het eind van de avond ons ongenoegen kenbaar gemaakt. De bediening geeft als antwoord, maar we proberen er op deze manier wat van te maken. We hebben natuurlijk ook het a la carte restaurant wat onze aandacht heeft. Dat deze zaak zich een restaurant noemt getuigt wel van zeer veel lef. Ze kunnen nog niet in de schaduw van Mc. Donalds staan.

2,5