Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. Na wat negatieve verhalen over de groupon actie met enige reserves afgelopen donderdag daar gegeten. Maar ik was erg verrast in positieve zin.
    Ik las ergens dat je een aparte groupon kaart kreeg waarop 40% met ster werd aangegeven waarvoor je moest bijbetalen. Dit bleek van de 78 gerechten van de kaart te gelden voor 14 gerechten. 3 hiervan (sashimi) moest je als je zonder groupon bon zou eten ook extra voor betalen. Dus eigelijk maar 11 gerechten waar je voor moest bijbetalen. Kon ik mee leven. Er zijn mensen die dit soort acties weten uit te buiten.
    Iedere ronde mag je 5 gerechten bestellen en er zijn 5 rondes. Een gerechtje bestaat uit 1 handrolled sushi, 2 grote rolletjes sushi of 3 kleine. Ter grote van een tapas zeg maar. Er zijn ook veel geen vis gerechtjes voor niet vis liefhebbers. chicken teryaki, wings, soepjes, noedels, rijst, enz...
    De sushi was echt heerlijk. De bediening snel en heel vriendelijk. Spice tonijn is een aanrader en de crispy sushi. Biefstuk vd plaat(bijbetaald) ook heerlijk net als de sashimi. Super vers.
    Enige minpunt vond ik dat we na 3 rondes al vol zaten en als 4 ronde alleen maar 2 bolletjes ijs wilde. En geen ronde 5 meer voor ons. We mochten maar 1 bol ijs door de grouponbon de 2e moesten we bijbetalen. Vond ik beetje flauw, omdat we ook gerechten hebben genomen waarvoor bijbetaald moest worden. En niet onderste uit kan wilde halen. Maar ja. Door het goede eten, service geen zin om daar moeilijk over te gaan doen
    En minpunt bij handenwassen, spoot water heel hard uit de kraan over mijn kleren en de papieren handdoekjes moet je in een prullenbakje doen waarbij je zelf de klep moet omhoog houden. Vind ik minder qua hygiene.
    Ik ga hier zeker nog een keer terug maar dan zonder groupon bon.