in Emmeloord

Upscale Casual Dining

1. Tanja 656 punten

Een jaar na mijn vorige recensie kan ik nogmaals alleen maar lof uitspreken over dit restaurant.

Wij zijn inmiddels kind aan huis en komen hier zeer regelmatig eten. De ene keer nemen we iets van de kaart, de andere keer laten we ons verrassen, maar wat we ook kiezen, het is altijd tip top in orde.

Het vlees is heerlijk mals en de porties méér dan voldoende. De tzatziki is heerlijk en als je extra wilt, komen ze brengen. Drankjes houden ze ook goed in de gaten, je hoeft nooit ergens op te wachten. Erg vriendelijk personeel. Gastheer en personeel hebben een zeer goed geheugen, door die persoonlijke touch voel je je altijd welkom. De service is dus ook helemaal top!

Voor een complete avond uit in een gelegenheid waar je je als gast nog gast voelt, kom naar Rodon!

Vorige recensies van Tanja

• Tanja

Zondagavond gegeten bij dit Griekse restaurant. Heerlijk eten en de porties méér dan voldoende. Lekkere wijnen. Op de vraag of er ook dessertwijn geschonken kon worden werd er aan tafel een Griekse dessertwijn open gemaakt die perfect was.

Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Sfeer is ongedwongen, gezellig. Echt een aanwinst voor Emmeloord. Ik kan iedereen die een avondje lekker wil eten dit restaurant aanbevelen!