Op dit adres zit nu: River

1. SLECHT! Medewerkers waren zeer onvriendelijk, begroeten je nog niet eens als je binnenkomt. Als je weggaat ook niet trouwens. Vlees was halal en lekker gekruid en dat is het enige positieve wat erover te melden is. Het werd niet vers van de spies gesneden maar lag al langere tijd in de bak, was dus veel te koud en heel taai. Porties waren superklein, een stukje Turks brood met een laagje rauwkost en een beetje vlees. Je mocht maar 1 soort saus kiezen ipv gewoon en knoflook en sambal. Niks lekker garnituurtje van uienringen en pepertjes en zo. En daar moet je dan nog 4 euro voor betalen ook, per broodje. Echt, ik snap niet dat zo'n zaak daarmee wegkomt. Wij komen niet uit Assen, maar ook in andere plaatsen heb ik voor minder geld veel betere broodjes kebab of shoarma gegeten. Zaak was ook niet echt schoon te noemen. Stevige afrader dus.

2,2