Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. het eten is goed. dat is in elk geval íets. maar dan de rest: 5 kwartier gewacht op gang 1. oké. dat kan een keer gebeuren. echter, vervolgens diverse malen verkeerde gerechten op tafel, een bestelling die uiteindelijk vergeten bleek te zijn, etcetera. gang 2 pas na een kleine 3 uur achter de rug. gang 3 was inmiddels al besteld. maar die kwam ook niet opdagen. bleek opnieuw vergeten te zijn. toen dat geconstateerd was, kwam er nog steeds niets. uiteindelijk na 3,5 uur de jas aangetrokken. toen kregen we te horen dat het eten binnen 5 minuten zou komen. maar we hadden er genoeg van. de bedrijfsleidster verontschuldigde zich met de mededeling dat de ober het bestelbriefje in zijn zak had laten zitten. tja, moet je daar als klant een boodschap aan hebben?
    voorgesteld een deel van de rekening te betalen omdat we ook slechts een deel van het eten gekregen hadden. de bedrijfsleidster wou wel een korting geven, maar was niet akkoord met ons voorstel. toen ze met de politie begon te dreigen hebben we haar bedrag maar betaald; en tevens laten weten dat we nooit meer terug zouden komen. dat interesseerde haar niet, zei ze. tja, dat zou je toch wel moeten interesseren; toch?

5,5

Vorige recensies van geert

• Op 2 augustus voor het eerst gegeten hier. En het was gewoon goed. Tot mijn blije verrassing niet alleen sushi, maar ook lekkere warme hapjes (heerlijk rundvlees, inktvisspiesjes, groenten, etc.). Keuze uit diverse soepen. En ook nog een fruit- & saladbar. Bediening was uitstekend (zeker niet te lang wachten) en vriendelijk. Een aanrader. En beslist niet de laatste keer dat we hier waren.