1. Omdat Willemstad op de route lag naar onze bestemming aldaar gezocht via deze site naar een eetgelegenheid.
    De recensies zijn soms lovend en soms vindt men het ni super.
    Dit feit is al een uitdaging om juist te reserveren
    Wel ons huiswerk thuis gedaan en gekeken naar de menukaart. Zeer creatief en niet al te uitgebreid. Zodat de producten erg vers moeten zijn. Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen en een plaatsje gekregen.
    Direct een tongstrelende amuse van het huis. De kaart en de vraag om iets te drinken. Tja daar zit je dan , leuke kaart met vele mogelijkheden, allemaal even lekker.
    Toch gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu. En absoluut geen spijt.
    De enige opmerking die ik zou kunnen maken is dat de hertenbiefstuk iets meer gekruid had mogen worden. Maar dat is persoonlijk.
    Al met al een heerlijke dis gehad en helaas om hier dageliks te dineren is het vanaf mijn woonplaats iets te ver.
    Maar alle lof voor de keuken en wens jullie alle succes toe, dit moet een groot succes gaan worden.