in Doesburg

Een culinaire verleiding

1. Afgelopen dagen zijn wij heerlijk weg geweest naar een hotel in Duiven. Woensdag waren we op zoek naar een leuk restaurant in de buurt. Via internet kwamen we in het mooie stadje Doesburg terecht. Omdat we niet bekend zijn in Doesburg ga je eerst een rondje wandelen en de menukaarten bekijken. Toen we bij restaurant 'De Liefde' de menukaart aan het bekijken waren kwam de eigenaar ons al begroeten, en we moeten toegeven, door zijn leuke welkomstgroet kozen we om hier naar binnen te gaan. Het eten was ontzettend lekker. Het personeel is heel gastvrij en weet heel goed hoe je met klanten om moet gaan, complimenten! Ook heeft de eigenaar goede kennis van verschillende wijnen. Wij hebben genoten en zouden iedereen het aanraden om eens bij 'De Liefde' te gaan genieten van heerlijk eten en om eens goed in de watten gelegd te worden. Na afloop kregen we ook een mooie fles wijn mee naar huis, erg leuk en lekker natuurlijk ;-)